Informationsside for kunder
Velkommen til din informationsside
Hos Carelink ved vi, hvor vigtigt det er for dig som aktør i verdens bedste social- og sundhedssektor at levere den bedste service til borgere og patienter.
Som kunde hos Carelink kan du nemt og bekvemt bestille vikarer online. Og med kunde adgang kan du logge ind i vores sikrede bestillingssystem. Har du endnu ikke kunde adgang, så kontakt vores salgskonsulent Pernille Kjeldgaard på pkj@carelink.dk
Har du glemt din adgangskode, kan du bestille en ny kode ved at skrive din mail og klikke på ”glemt adgangskode”. Så får du tilsendt en mail med link til nulstilling af adgangskode.
Har du brug for hjælp til at logge på, kan du altid kontakte os på 86133110 – vi sidder klar til at hjælpe dig alle dage fra kl. 06.00 – 24.00.
Videovejledninger til dit kundelogin
Sådan opretter du en vagt
Få overblik over vagter
Hvordan godkender jeg en vagt
Hvor finder jeg fakturaer
Hvor finder jeg dækningsrapporter, vagtlagsrapporter og bookingstatistik
Hvor finder jeg ugeoversigten
Har du spørgsmål?
Vil du være vikar?
Ønsker du mere frihed, flere udfordringer og en attraktiv løn? Og har du den faglige stolthed til at udvise omsorg og respektfuld pleje til vores borgere og patienter?
Så er du godt på vej til at blive en del af Danmarks største sundhedsfaglige vikarbureau.
Har du spørgsmål til arbejdet som vikar, så kan du finde svar i vores FAQ.
Vil du være kunde?
Vi står til rådighed for spørgsmål.
Kundechef, Vest
Kundechef, Øst
Helle Gytkjær
Faglig Chef
Mette Ladefoged