Vil du
være vikar hos
Carelink?
Send ansøgning nu
Klar, parat vikar – det tager kun 10 minutter
Ønsker du mere frihed, flere udfordringer og en attraktiv løn? Og har du den faglige stolthed til at udvise omsorg og respektfuld pleje til vores borgere og patienter? Så er du godt på vej til at blive en del af Danmarks største sundhedsfaglige vikarbureau.
Vi samler på glade medarbejdere
Sådan ansøger du – hurtigt og nemt
Vi har lavet vores ansættelsesforløb i tre trin. Du starter med at sende os din ansøgning. Så snart din ansøgning er sendt til os, kan du booke en tid til en samtale på et tidspunkt, der passer dig. Det er da nemt.
TRIN 1- Send ansøgning
Du sender din ansøgning digitalt, og du vil blive guidet sikkert gennem processen. Foruden oplysninger om dig selv og din uddannelse bliver du bedt om at uploade relevante dokumenter som fx CV, straffeattest, eksamensbeviser og relevante kursusbeviser.
TRIN 2 - Book tid til samtale
Straks efter du har sendt din ansøgning af sted, får du mulighed for at booke en tid til et telefoninterview. Her taler vi om dine kompetencer, erfaringer og ønsker – så vi sammen kan finde de opgaver, som passer dig bedst.
TRIN 3 - Tillykke og velkommen
Allerede i løbet af telefoninterviewet matcher vi dine kompetencer og ønsker med vores ledige opgaver. Du vil allerede nu få tilbudt – og have mulighed for at takke ja til – din første vagt som Carelink-vikar. Velkommen til Carelink.
Vi glæder os til at arbejde sammen med dig.
Ansøg nu
Start din ansøgning ved at bruge vores guide herunder og se, om du kan søge afhængig af, hvilken uddannelse du har, hvor langt du er nået i din uddannelse, eller om du har den fornødne erfaring.
