Social- og sundhedshjælper eller ufaglærte søges til et respiratorisk team ved en kvindelig borger i Bogense
Er du en moden og robust SSH eller ufaglært med plejeerfaring? Så er det måske dig vi søger efter?
Jobbeskrivelse:
Jobbet som respiratorisk hjælper på dette team, finder sted i kvindens egen bolig. Borgeren er en kvinde på 69 år. Hun er kørestolsbruger og har en tracheostomi. Hun kan kommunikere frit, og kan også lide at komme ud. Du vil være en del af kvindens hverdag, men samtidig skal huske at give plads til hende. Vi vil varetage både den respiratoriske overvågning og de kommunale ydelser i hjemmet.
Der er tale om to stillinger. Den ene er en 12 timers stilling om ugen i dag- og aftenvagter. Vagterne vil være fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00.
Den anden stilling er en 24 timers stilling i ugen i dag- og aftenvagter. Vagterne vil også være fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00. Der vil være opstarts dato hurtigst muligt på begge stillinger.
Husk at oplyse hvilken stilling du søger.
Erfaring med respiratorisk overvågning, er ikke et krav. Du vil modtage en grundig sidemandsoplæring på 32 timer, samt have en kursusdag på respirationscenteret. Du vil derfor være i trygge hænder, samt blive uddannet respiratorisk hjælper. Du vil have en fast teamleder fra Carelink, som vil blive din daglige sparringspartner, når du har spørgsmål. Der vil desuden altid være mulighed for at kontakte en døgnbemandet hotline, hvis du får brug for akut hjælp. Derudover sørger vi for, at dine faglige kompetencer bliver vedligeholdt og opdateret med vores kontinuerlige udbud af kurser.
Vi kan tilbyde dig:
- 8 timers vagter
- Fast arbejdssted
- Ferie iht. ferieloven
- Løn under sygdom
- Attraktiv pensionsordning
- Opsigelsesvarsel
- Løn og pension i henhold til Landsoverenskomst for handicaphjælp i borgers eget hjem (minus BPA) indgået mellem FOA og Dansk Erhverv.
Hvad forventer vi af dig?
- Du er uddannet SSH eller er ufaglært, som ønsker at gøre en forskel
- Du er tålmodig
- Du har lyst til at arbejde med respiratorisk overvågning
- Du har en robust og beslutsom karakter
- Du er omsorgsfuld og ansvarsfuld
- Du er respektfuld i dine relationer og over for dine omgivelser
- Du møder alle værdigt og ligeværdigt
- Du kan arbejde selvstændigt og er tryg ved at træffe egne beslutninger
- Du er fleksibel og besidder gode samarbejdsevner
Du formår at skabe trygge rammer og være nærværende, samtidig med at du kan mærke, når borgeren har brug for et lyttende øre, en håndsrækning eller noget helt tredje. Den gode omsorg findes nemlig i detaljen.
Og så er det er et ekstra plus, hvis du samtidig er både glad og humørfyldt og evner at sprede god og positiv energi i din egen og andres hverdag.
Vil du være med til at føre Carelinks kerneværdier ud i livet?
Kan du se dig selv som en del af en organisation med hjerterne og værdierne på rette sted? Brænder du, ligesom os, for at skabe rammerne for det bedst mulige liv for alle med brug for vores hjælp?
Vi har respekt for hinanden, vi finder løsninger og vi gør det ordentligt – så skynd dig til tasterne og send en ansøgning til os.
Send din ansøgning og CV til rekrutteringskonsulent Filori Selvi Aydin på fsa@carelink.dk
Vi afholder samtaler løbende.
Information om stillingen
Samtaler holdes løbende
Fyn
Kontaktperson
Søg stillingen
Skriv dine oplysninger herunder.
Om Carelink Gruppen
Carelink Gruppens formål er at være med til at understøtte og udvikle det danske velfærdssystem. Vi tror på, det gør en forskel, når det offentlige og det private samarbejder og supplerer hinanden.
Vi arbejder for alle borgere i hele Danmark – på tværs af geografi, alder og behov. Vi giver udsatte familier et rygstød, og vi hjælper stressramte tilbage på jobbet. Vi leverer personale til sygehuse og hjemmepleje. Og gennem Carelink Fonden støtter vi forskning og udvikling inden for social-, sundheds- og beskæftigelsesområdet.
Carelink Gruppen er det supplement, der får velfærdsdanmark til at hænge sammen. Vi træder til, hvis det uventede sker, når ventelisterne bliver for lange, eller der er mangel på hoveder og hænder.
Carelink Gruppen – Sammen om bedre velfærd