Log på

Login – adgangen til ”dit Carelink”

Som vikar, teammedarbejder eller kunde kan du nemt logge ind på ”din side” hos Carelink

Login som medarbejder

Når du bliver ansat hos Carelink, får du din helt egen, personlige side på carelink.dk. Her kan du se de data, vi har registreret på dig. Du kan ligeledes opdatere din kalender, holde dig ajour med ledige vagter, se dine lønsedler, få nyheder fra Carelink og meget mere.

Vi registrerer følgende oplysninger på dig, som du selv har mulighed for at ændre og opdatere:

  • Adresse
  • Postnummer/by
  • Civilstand
  • Nærmeste pårørende
  • Bankoplysninger
  • Skattekort
  • Transportmiddel
  • Mobilnummer

Nogle af de ændringer, du måtte foretage i ovenstående oplysninger, kræver godkendelse af Carelink, inden de registreres. Husk altid at gemme dine ændringer. Foruden ovennævnte har du ligeledes mulighed for at oplyse os, hvor langt du er villig til at køre for en vagt.

Carelink passer naturligvis godt på dine oplysninger, og vores system er både sikret og krypteret.

 

Login som kunde

Som kunde hos Carelink kan du nemt og bekvemt bestille vikarer online. Og med kundeadgang kan du ment logge ind i vores sikrede betalingssystem. Har du endnu ikke kundeadgang, så kontakt vores salgskonsulent Pernille Kjeldgaard på pkj@carelink.dk

 

Har du glemt din adgangskode, kan du nemt bestille en ny kode ved at skrive din mail og klikke på ”glemt adgangskode”. Så får du tilsendt en mail med link til nulstilling af adgangskode.

Har du brug for hjælp til at logge på, kan du altid kontakte os på 86133110 – vi sidder klar til at hjælpe dig alle dage fra kl. 06.00 – 24.00

Har du spørgsmål?

Betina Skeel Jakobsen 

Kommunikationschef 

+45 44 22 42 41
bsj@carelink.dk

Eller lad os ringe dig op