Hvad skal jeg vide om persondataloven som vikar ved Carelink Gruppen?

Hos Carelink prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt. Vores persondatapolitik fastlægger klare retningslinjer for Carelinks måde at behandle dine personoplysninger på.

Vi opbevarer dine oplysninger indtil given tidsfrist, eller til du beder os om andet. Hvis du ikke ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger, kan du give os besked på mail til vikar@carelink.dk eller ringe til os på tlf. 86 13 31 10.

Du kan læse vores persondatapolitik her: Cookie- og Privatlivspolitik – Carelink

Svar på andre spørgsmål

Der er stor fokus på borgersikkerhed i kommunerne, derfor er det vigtigt at du kan identificeret dig med dit vikar ID-kort når du møder i vagt. Så kan både kunde og borger se, at du er vikar for Carelink.

For 14. dags lønnede vikarer indtil fredag kl. 12.00 dog weekendvagter der er godkendt senest mandag kl. 08.00 af vikar og vagtsted mandag kl. 16.00.

For månedslønnede handicaphjælpere i Region Syd er lønperioden 20.-19. i måneden.

Er du ansat under FOA-overenskomst, skal du have mindst seks års dokumenteret erfaring fra den dag, du blev uddannet samt have arbejdet i faget mindst ét år inden for de sidste tre år.

Er du ansat under DSR-overenskomst, skal du have mindst seks års dokumenteret erfaring fra den dag, du blev uddannet samt have arbejdet i faget mindst ét år inden for de sidste tre år.

Er du ansat under BUPL, er det din institutionserfaring, der er afgørende for din lønsats. Du kan finde din faggruppe her på hjemmesiden og se de forskellige lønsatser.

Hvis du skal have ændret dit skattekort, skal du logge ind på dit vikarlogin, log ind skal ske via vores hjemmeside www.carelink.dk her kan du under “Min side” vælge hvilket skattekort vi skal anvende. Bemærk at der vil være 3 dages behandlingstid.