Jeg vil gerne holde en pause som vikar. Hvad gør jeg?

Som vikar kan du til enhver tid vælge at holde en pause. Mange opdaterer blot deres kalender de næste måneder frem med ”Ønsker ikke vagt”. Du kan også ringe til os og blive sat som inaktiv, hvis du ved, det er over en længere periode – f.eks. hvis du skal på barsel....

læs mere

Jeg modtager ikke nyhedsbreve?

Ring til os, hvis ikke du modtager vores nyhedsbreve. Ofte er det, at din mailkonto skal opdateres, eller at du ved en fejl har afmeldt vores nyhedsbreve.

læs mere

Forside

Sammen om bedre velfærdCarelink Gruppen - Danmarks største velfærdskoncern Carelink Gruppen er en stor danskejet koncern, der løfter opgaver inden for alle velfærdsområder. Vores fundament bygger på virksomheder, der har mere end 20 års praksiserfaring inden for hvert...

læs mere

Jeg har fået ny adresse. Hvad gør jeg?

Hvis du får ny adresse, er det vigtigt, at du opdaterer din adresse på dit vikarlogin. Hvis ikke vi har din opdaterede adresse, kan det få indflydelse på din kørselsgodtgørelse, og vi risikerer samtidig, at din post fra Carelink kommer retur til os.

læs mere

Hvordan kontakter I mig?

Vi har forskellige muligheder for at kontakte dig. Når vi har ledige vagter til dig, ringer vi eller sender dig en notifikation på din Carelink Gruppen-app. Det er vigtigt, at du har slået lyd og notifikationer til på din telefon, så du ikke går glip af spændende...

læs mere

Hvad sker der, når jeg viser interesse for en vagt?

Når du har vist interesse for en vagt, ringer eller skriver vi til dig, hvis det er dig, der får vagten. Der kan være mange, der viser interesse for den samme vagt, så derfor er det vigtigt, at vi kan give vagten til den vikar, der har de bedste kompetencer til...

læs mere