Jeg vil gerne holde en pause som vikar. Hvad gør jeg?
Som vikar kan du til enhver tid vælge at holde en pause. Mange opdaterer blot deres kalender de næste måneder frem med ”Ønsker ikke vagt”. Du kan også ringe til os og blive sat som inaktiv, hvis du ved, det er over en længere periode – f.eks. hvis du skal på barsel....
Hvad skal jeg vide om persondataloven som vikar ved Carelink Gruppen?
Hos Carelink Gruppen prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt. Vores persondatapolitik fastlægger klare retningslinjer for Carelink Gruppens måde at behandle dine personoplysninger på. Vi opbevarer dine oplysninger indtil given tidsfrist eller indtil du beder...
Jeg har fået en ny uddannelse og vil gerne ændre faggruppe.
Stort tillykke med din nye uddannelse! Send os en kopi af dit nye eksamensbevis. Når vi har modtager dette, så ringer vi dig op og gennemgår dine kompetencer, giver dig nye initialer, en ny tilknytningsaftale og sender dig et nyt id-kort. Er du blevet social- og...
Jeg modtager ikke nyhedsbreve?
Ring til os, hvis ikke du modtager vores nyhedsbreve. Ofte er det, at din mailkonto skal opdateres, eller at du ved en fejl har afmeldt vores nyhedsbreve.
Jeg er i sommerhus og vil gerne arbejde i dette område. Hvad gør jeg?
Hvis du ringer til os, kan vi angive en alternativ adresse på dig. Derefter bliver du tilbudt vagter i det område, du opholder dig i. Husk at give os besked, når du er tilbage på din faste adresse igen.
Forside
Sammen om bedre velfærdCarelink Gruppen - Danmarks største velfærdskoncern Carelink Gruppen er en stor danskejet koncern, der løfter opgaver inden for alle velfærdsområder. Vores fundament bygger på virksomheder, der har mere end 20 års praksiserfaring inden for hvert...
Jeg har fået ny adresse. Hvad gør jeg?
Hvis du får ny adresse, er det vigtigt, at du opdaterer din adresse på dit vikarlogin. Hvis ikke vi har din opdaterede adresse, kan det få indflydelse på din kørselsgodtgørelse, og vi risikerer samtidig, at din post fra Carelink kommer retur til os.
Hvordan kontakter I mig?
Vi har forskellige muligheder for at kontakte dig. Når vi har ledige vagter til dig, ringer vi eller sender dig en notifikation på din Carelink Gruppen-app. Det er vigtigt, at du har slået lyd og notifikationer til på din telefon, så du ikke går glip af spændende...
Hvad sker der, når jeg klikker på ”Klik her for at booke vagten”?
Du har nu booket dig selv på vagten, og vagten er nu at finde under ”Ikke afholdte vagter”. Du kan altså booke en vagt uden at have kontakt til konsulenterne hos Carelink Gruppen. Det er vigtigt, at du kun siger ja tak til en vagt, du er helt sikker på, at du kan...
Hvad sker der, når jeg viser interesse for en vagt?
Når du har vist interesse for en vagt, ringer eller skriver vi til dig, hvis det er dig, der får vagten. Der kan være mange, der viser interesse for den samme vagt, så derfor er det vigtigt, at vi kan give vagten til den vikar, der har de bedste kompetencer til...