Oftest stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål til Carelink

Spørgsmålene til dét at være vikar eller teammedarbejder kan være mange. Og vi får da også løbende spørgsmål om alt fra løn til vikarlogin og om, hvordan man kommer i gang som vikar.

Derfor har vi i nedenstående FAQ samlet de spørgsmål, som vi får flest af. Du kan navigere i spørgsmål og svar ved at bruge menustrukturen.

Vi håber, du finder svar på dine spørgsmål, ellers er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar hver dag til at hjælpe dig med svar på dine spørgsmål og til at hjælpe dig godt i gang hos Carelink.

Hvor kan jeg se jeres kurser?

Du kan se vores kurser på hjemmesiden. Vi tilbyder både kurser som e-learning og som fysiske kurser.

Hvordan tilmelder jeg mig kurser?

Du tilmelder dig vores kurser via mail  hr@carelink.dk
Du kan også ringe ind til os på tlf. 44 22 42 41

Skal jeg bære mit id-kort synligt på vagten?

Du skal altid bære dit id-kort synligt, når du er på vagt. Så kan både kunde og borger se, at du er vikar for Carelink.

 

Jeg har mistet mit id-kort, hvad gør jeg?

Det kan selvfølgelig ske, at du mister dit id-kort. I tilfælde af mistet id-kort, skal du bare ringe til os eller sende os en mail på hr@carelink.dk. Så sørger vi for at sende dig et nyt med posten.

 

Mit billede er gammelt, kan jeg få et nyt id-kort?

Du kan sagtens bestille et nyt kort. Du sender os blot et nyt og vellignende billede af dig selv til hr@carelink.dk, så laver vi et nyt id-kort til dig.

Billedet skal være som et pasfoto og med lys/hvid baggrund.

Hvad sker der, hvis jeg anbefaler en ny vikar til Carelink?

Du er som vikar vores bedste ambassadør, og vi bliver rigtig glade, når vores vikarer anbefaler andre at blive en del af Carelink. Den nye vikar, som du har anbefalet at søge ind til os, skal oplyse dit navn til samtalen. Når hun/han har haft den første vagt, skal du ringe ind og fortælle os, om du vil have 2 biografbilletter, 2 flasker rødvin eller et sygeplejeur.

Er Carelink på Facebook?

Det kan du tro, vi er. Du kan finde os ved at søge på Carelink A/S. Vi opdaterer jævnligt vores Facebookside med nyheder og spændende jobopslag.

Jeg vil gerne høre mere om jeres respiratorteams?

Hvis du er nysgerrig på, om et respiratorteam er noget for dig, er du meget velkommen til at ringe til vores teamkonsulenter på telefon 44 22 42 43 eller sende en mail på teams@carelink.dk og høre mere.

Jeg vil gerne høre mere om børn og unge området?

Hvis du er nysgerrig på, om vores Børn og Ungeområde er noget for dig, er du meget velkommen til at ringe til vores Børn og Ungekonsulenter på telefon 96 19 31 10 eller sende en mail på bogu@carelink.dk.

Har du spørgsmål?

Maria Tanggaard 

Rekrutteringsmedarbejder 

+45 44 22 42 41
hr@carelink.dk

Eller lad os ringe dig op