Oftest stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål til Carelink

Spørgsmålene til dét at være vikar eller teammedarbejder kan være mange. Og vi får da også løbende spørgsmål om alt fra løn til vikarlogin og om, hvordan man kommer i gang som vikar.

Derfor har vi i nedenstående FAQ samlet de spørgsmål, som vi får flest af. Du kan navigere i spørgsmål og svar ved at bruge menustrukturen.

Vi håber, du finder svar på dine spørgsmål, ellers er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar hver dag til at hjælpe dig med svar på dine spørgsmål og til at hjælpe dig godt i gang hos Carelink.

Har I en app, og hvordan finder jeg den?

Ja. Vi har en rigtig god app, som faktisk er nødvendig at hente, når du er vikar ved Carelink.
Du kan hente den fra Appstore eller fra Google play, bare søg på Carelink, så kommer den frem. Du kan kende de røde hjerter.  

Kan jeg vælge, hvilke vagtlag jeg gerne vil se?

Ja, du kan under ”ledige vagter” vælge ”filter” og på den måde fjerne de vagtlag, du ikke ønsker at se.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får en notifikation, når der kommer beskeder i appen?

Så skal du tjekke, at din telefon er sat op til at modtage meddelelser fra appen.

Det kan du tjekke således:
Åbn indstillinger på din telefon – Vælg meddelelser – Find din Carelink-app – Tjek, at du tillader meddelelser, og at dine advarsler er sat op til: Låst skærm, meddelelsescenter og bannere.

Når disse er slået til, vil du modtage en notifikation, når vi skriver til dig.

Hvordan sætter jeg kilometerbegrænsning på i appen?

Åben din Carelink App
Klik “Indstillinger”
Klik “ledige vagte

Vælg “Afgræns på afstand”
Skriv inden for hvor mange kilometer du vil se ledige vagter
Klik “Gem”

Gå nu tilbage til din forside på appen og vælg “Vagter”
Du kan nu se de ledige vagter vi kan tilbyde, indenfor de kilometer du har valgt

Når du kommer i bunden af vagterne og ikke har fundet noget for dig, så kan du klikke
“Udvid maks afstand til 30 km.

Nu kan du se de vagter som vi kan tilbyde inden for 30 km”

 

Kan jeg skjule beskeder i appen?

Du skal blot swipe mod venstre på beskeden og klikke på “skjul” så er beskeden væk 

 

Book vagt og vis interesse

Du har to muligheder på din app når du gerne vil have en vagt. 

Vis interesse

Når du klikker ”Ja” til interesseret i vagten, så har du tilkendegivet at det er en vagt du gerne vil have. Det er først din vagt når du er blevet kontaktet af vores booking afdeling.

Det er forskelligt, hvor lang tid der går fra du har vist interesse for en vagt til du hører fra Carelink. Er det vagter langt ude i tiden, kan der gå nogle dage, da vi først tager os af de akutte vagter.

Accepter vagt

Når du klikker ”Ja tak” til accepter vagt, så har du selv booket dig på vagten, uden at have kontakt til Carelink.

Det er meget vigtigt at du KUN siger ja tak til en vagt som du er helt sikker på at du kan tage. Så snart du har klikket ”Ja tak” giver systemet besked til kunden at du kommer og hjælper dem. 

Har du spørgsmål?

Maria Tanggaard 

Rekrutteringskonsulent

+45 44 22 42 41
hr@carelink.dk