Vil du også være en del af CareLink?

01. maj 2019

Sidder du og tænker, hvorfor skal jeg vælge at blive vikar ved CareLink?

Læs videre her, så vil vi fortælle dig hvorfor.

Vi vil gerne lære dig at kende.
Vi vægter den personlige kontakt højt! Når vi har modtaget din ansøgning, kalder vi dig til en personlig samtale, her tager vi en snak om dine ønsker og hvad du gerne vil arbejde med.

Dine Kompetencer
Vi gennemgår dine kompetencer, så vi altid sikre at du kommer ud i vagter hvor du føler dig tryg i dine arbejdsopgaver. Det er vigtigt for os, at du føler dig godt klædt på til at varetage de opgaver som du skal ud og løse ved vores kunder.

Gratis kurser
Det betyder meget, at du altid er opdateret i dine kompetencer, når du skal ud og arbejde som vikar. Derfor tilbyder vi alle vores vikarer spændende kurser i eks. omsorgssystemer, sårpleje, førstehjælp og konflikthåndtering. Du kan se kursusprogram på vores hjemmeside, her kan du også kan se hvordan du melder dig til. Du kan også se et stort udvalg af online kurser, som du kan tage lige når det passer dig.

Frihed
Vi stiller ikke krav om hvor mange vagter du skal have, du vælger frit hvor meget du vil arbejde og hvornår.

Din løn
Du aflønnes efter gældende overenskomst. Du får derfor både Kørselsgodtgørelse, pension og indbetaling til feriekonto. Under vikar fanen her på siden kan du se lønsatser og overenskomster for FOA.

Vagtønsker
Som CareLink vikar får du en online kalender, her sætter du dine ønsker ind hvornår du kan arbejde og hvornår du ikke kan. Derfor kan du nemt have et job ved siden af og samtidig have en vagt for CareLink når du har tid og lyst.

Se ledige vagter
På dit vikar login kan du hurtigt tjekke om der er ledige vagter som du gerne vil have, her kan du både vise interesse og booke dig selv direkte på vagterne.

Vagter i dit nærområde
De vagter som vi tilbyder dig, vil primært være i dit nærområde. Så ønsker du ikke at køre langt efter en vagt, kan vi også finde ud af det.

Aktiv/inaktiv vikar
Vi ved godt at der kan være perioder hvor man måske ikke har det store overskud til at tage ekstra vagter. Derfor er det også en mulighed at blive sat til inaktiv vikar. Det betyder at du ikke skal bekymre dig om at opdaterer din kalender. Når du gerne vil være aktiv igen, ringer du bare til os. 

Vi er her for at hjælpe dig
Du kan altid få fat i os, om det er spørgsmål til en vagt, til din kalender, din lønseddel eller hvad det er som du har brug for svar på. Vores telefoner er åbent alle ugens dage fra kl. 06.00-24.00 her sidder altid søde konsulenter som er klar til at hjælpe dig.

Send ansøgning
Lyder vikararbejde som noget for dig ? Du kan nemt sende os en ansøgning via hjemmesiden. Du kan finde et direkte link HER

Ansættelsesforløb
Når vi har modtaget din ansøgning vil du blive ringet op efter kort tid og vi vil sammen finde en tid til en samtale i Randers, Aarhus, Aalborg, Horsens eller Valby, alt efter hvad der passer dig bedst.

Har du spørgsmål til hvor vi kan tilbyde dig vagter, eller er der andet du er nysgerrig på, så ring endelig til os.

Du kan kontakte:


HR-chef
Betina Skeel Jakobsen 
Tlf. 44224241
E-mail: bsj@carelink.dk

 

Vi glæder os til at hilse på dig 

Randers

Kristrupvej 37 ​• 8960 Randers SØ
Tlf. 86 13 31 10 ​• Fax 86 13 31 11

Aalborg

Ebberupvej 1 ​• 9220 Aalborg Øst
Tlf. 96 19 31 10 ​• Fax 86 13 31 11

København

Høffdingsvej 34 • 2500 Valby
Tlf. 44 22 31 31. • Fax 86 13 31 11

CareLink bogholderi

Kristrupvej 37 • 8960 Randers SØ
Løn: Karin Lind, tlf. 44 22 31 15
Bogholderi: Ursula Nørgaard, tlf. 44 22 31 14