Vi søger en teamkonsulent med erfaring indenfor børneområdet

10. januar 2020

Er du vores nye kollega i CareLink?

Kunne du tænke dig at blive en del af CareLinks hastigt voksende Teams afdeling, hvor du primært får ansvar for at varetage opgaver indenfor børn og unge området, så send os gerne en ansøgning allerede i dag.

Vi har brug for en kompetent og struktureret teamkonsulent, med erfaring med det socialfaglige arbejde indenfor specialområdet for børn og unge. Du skal have stor lyst til at gøre en forskel for børn med særlige behov og deres familier. Værdier som empati og respekt er derfor vigtige nøgleord i samarbejdet med såvel barnet som familien. Samtidig vil du have et tæt og vigtigt samarbejde med kommuner og regioner omkring de konkrete opgaver, således det sikres at opgaverne løses ud fra den bevilling, der foreligger.

Du vil blive en del af CareLink’s teamafdeling og vil indgå i et tæt samarbejde med vores salgs- og udviklingskonsulent, som har ansvaret for børneområdet.

Vores værdigrundlag er fair, ærlig og troværdig, og vi lægger stor vægt på, at du har et tilsvarende DNA.

Vi søger en medarbejder med følgende kvalifikationer og kompetencer:

  • Relevant uddannelsesbaggrund som eksempelvis socialrådgiver eller pædagog
  • Har solid erfaring indenfor arbejdet med børn, unge og familier
  • Erfaring med Servicelovens bestemmelser indenfor børneområdet
  • Gerne erfaring med rekruttering
  • Har erfaring med vagtplanlægning eller flair herfor
  • Kan arbejde struktureret, målrettet og med mange bolde i luften
  • Ansvarsbevidst og udpræget serviceminded i kommunikationen med både kolleger og øvrige samarbejdspartnere
  • Bevare overblikket og prioritere opgaverne
  • Erfaren IT-bruger
  • I stand til at arbejde selvstændigt
  • Er udadvendt

Som Teamkonsulent vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • Opstart og drift af teams
  • Opstartsmøder med børnefamilier og relevante samarbejdspartnere
  • Rekruttering af medarbejdere til de konkrete opgaver
  • Vagtplanlægning
  • Samarbejde med familier, kommuner og regioner
  • Deltagelse i status- og opfølgningsmøder
  • Udrede og løse konkrete problemstillinger med korte deadlines
  • Daglig administrative arbejdsopgaver
  • Udarbejdelse af kontrakter til kommuner og regioner
  • Yde faglig sparring ift. samarbejdspartnere

Der er tale om en fuldtidsstilling med mødested på CareLinks hovedkontor i Randers. Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2020.

Ansøgning bedes fremsendt pr. mail til salgs- og udviklingskonsulent Dorthe Dyrholm Harbo på ddh@carelink.dk. Vi holder løbende samtaler, og hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe på tlf.: 2779 7009.

Ansøgningsfrist er mandag d. 20. januar 2020 kl. 12.00

CareLink A/S er et 100% danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til plejesektor, sygehussektor og teams i eget hjem. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og tre øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg, Aarhus og København. Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og skabe kvalitet for vores kunder.

Randers

Kristrupvej 37 ​• 8960 Randers SØ
Tlf. 86 13 31 10 ​• Fax 86 13 31 11

Aalborg

Ebberupvej 1 ​• 9220 Aalborg Øst
Tlf. 86 13 31 10 ​• Fax 86 13 31 11

Aarhus

Vesterløkken 4 ​• 8230 Åbyhøj
Tlf. 86 13 31 10 ​• Fax 86 13 31 11

København

Høffdingsvej 34 • 2500 Valby
Tlf. 44 22 31 31. • Fax 86 13 31 11

CareLink bogholderi

Kristrupvej 37 • 8960 Randers SØ
Løn: Karin Lind, tlf. 44 22 31 15
Bogholderi: Ursula Nørgaard, tlf. 44 22 31 14