Handicaphjælpere/ufaglærte søges til respiratorisk overvågning på Langeland

25. maj 2020

Vi kan tilbyde dig en stilling som fastansat på fuld tid (36 timer) eller på deltid (24 timer) Nattevagterne er vågne vagter pga. den respiratoriske overvågning. 

Der er ikke krav om en specifik uddannelse, og du vil få en grundig oplæring i det respiratoriske, som vil foregå på Respirationscenter syd i Odense eller i borgerens hjem. Og du vil få tilbudt et kursusbevis til respirator.

Der er tale om 8 timers vagter og døgndækning.


Der bliver lavet en vagtplan, som borgeren får ud i hjemmet - typisk for 3 måneder ad gangen, så du kender dine vagter i god tid i forvejen

 

CareLink har et kompetent team af teamskonsulenter med stor erfaring i at sammensætte disse team. Vores konsulenter laver vagtplaner, tilser borgerne og tager sig af evt. problemstillinger.

Når du bliver ansat som team medarbejder hos CareLink, bliver du omfattet af FOA´s landsoverenskomst for handicaphjælpere og er derfor sikret en række grundvilkår.
 

Til vores team søger vi dig, som er moden og kan arbejde selvstændigt. Du skal være indstillet på at du vil komme meget tæt på borgeren både fysisk og psykisk.
Det er vigtigt, at du kan beherske dansk i skrift og tale. Skriftsproget skal være på et niveau, der gør meddelelser i borgerens kontaktbøger, journaler eller lignende forståelige.

Du bliver en del af et team med en fast teamkonsulent, men du arbejder alene, når du er på vagt. Derfor skal du trives med det og hvile rigtig godt i dig selv og de beslutninger, du træffer. 

Sådan samarbejder vi…

·         Fast teamkonsulent

·         Supervision hos borger og via telefon

·         4 årlige teammøder

·         Løbende sparring med sundhedsfagligt personale

·         Opkvalificering

·         Mulighed for akutvikar funktion

·         Løbende information om nye tiltag i hele afdelingen

·         3-måneders vagtplaner, med indflydelse på egen vagtplan

·         Online vagtplanlægnings system. Som kan tilgås både fra din computer og fra en app på din smartphone eller iPad.

·         2 årlige sociale arrangementer

 

Kan du se dig selv i jobbet?

Ansøg stillingen hurtigst muligt og gerne i dag.

Det er vigtigt for os, at vi får lavet det helt rette match mellem borgeren og hjælperen.

Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette. 

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Vil du vide mere, er du meget velkommen til at ringe til vores team afdeling på tlf. 44224243 eller sende os en mail på teams@carelink.dk

Ansøgning sendes via vores hjemmeside: SEND ANSØGNING HER 

 

Om CareLink

CareLink A/S er et danskejet vikarbureau, der er specialist indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. 
Virksomheden har hovedsæde i Randers, og tre øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg, Aarhus og København.

CareLink blev grundlagt i 2007, og beskæftiger veluddannede sundhedsfaglige personalekonsulenter og teams konsulenter, der er bindeleddet mellem medarbejdere og kunder.

 

 

Randers

Kristrupvej 37 ​• 8960 Randers SØ
Tlf. 86 13 31 10

Aalborg

Rørdalsvej 27 b ​• 9220 Aalborg Øst
Tlf. 86 13 31 10

Aarhus

Vesterløkken 4 ​• 8230 Åbyhøj
Tlf. 86 13 31 10

København

Herstedoestervej 27-29, unit A • 2620 Albertslund
Tlf. 44 22 31 31.

CareLink bogholderi

Kristrupvej 37 • 8960 Randers SØ
Løn: Karin Lind, tlf. 44 22 31 15
Bogholderi: Ursula Nørgaard, tlf. 44 22 31 14